Brev:
Aftensmad....nej tak
21. april 2008
Alder:
9 mdr.
Aftensmad....nej tak
Hej Helen.
Jeg vil bare lige høre om det "normalt" eller ok at Carolina i øjeblikket ikke er så meget for at spise aftensmad.
Jeg tror for det første hun er ved at være godt træt af kartoffel-grønsagsmos. Det får hun også tit i vuggestuen. Og så er hun ved at få tænder.
Hun får som udgangspunkt det vi spiser, men indimellem er det lidt svært da vi ikke spiser sovs, så noget af det bliver jo lidt tørt for hende (jeg spæder dog hendes mad op med smør og mme).
Hun spiser fint morgenmad (øllebrød) og frokost ( er især glad for rugbrød) og 1 banan ved 16-tiden. Og så er blevet super glad for flasken igen (hun får 3-4 pr. dag ialt 400-600 ml.)
Hun vokser fint, er ca 75 cm og ca 10 kg. Og øver sig meget i at kravle:-)
Hvor meget må hun få at spise nu? Spaghettig, ris, suppe (eller har du andre forslag?)
Med venlig hilsen
Charlotte